Τα ωραιότερα Liquid Lipsticks και Lipgloss της αγοράς

Tα κραγιόν και τα lipgloss είναι αγαπημένο καλλυντικό των γυναικών και υπάρχει σε όλες τις τσάντες. Τα χρώματα και η ποικιλία είναι αρκετά. Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα δικά μου αγαπημένα Liquid Lipsticks και Lipgloss, καθώς και πολλών γυναικών, από όσο ξέρω. Καλύπτουν όλα τα γούστα, είναι ποιοτικά και οικονομικά. 

 

MAC Retro Matte Liquid Lipcolour – MAC

gn_max

   Ωραία συσκευασία, πολλές αποχρώσεις, ενυδατικά και ματ ταυτόχρονα, με μεγάλη διάρκεια.

 

KORRESkorres-980-%ce%b5%cf%85%cf%81%cf%8eΤο κλασικό διαχρονικό και μοναδικό lipgloss της εταιρίας KORRES. Σε διάφορες αποχρώσεις, ενυδατικό και πολύ λαμπερό.

 

XXXL longlasting lipgloss(MATT effect) – essence

csm_777220_e1e1765c9b

Ενυδατικό lipgloss, απλώνεται εύκολα, χαρίζει μια ματ γυαλάδα στα χείλη σε σχέση με τα άλλα gloss της εταιρίας που είναι πολύ πιο λαμπερά. Βγαίνει σε διάφορες αποχρώσεις. Όχι μεγάλης διάρκειας.

 

VELVET MATT lip cream – catrice cosmetics

csm_756284_95def244ec

Σε αρκετές αποχρώσεις, ματ υφή στα χείλη και βελούδινο αποτέλεσμα. Εύκολo στην εφαρμογή, με διάρκεια.

 

Matt Lasting Lip Color – Radiant

RADIANT-Matt-Lasting-Lip-Color-SPF-15.jpgΜατ κραγιόν σε υγρή μορφή. Από τα αγαπημένα μου!!! Ματ αποτέλεσμα και έντονο χρώμα που διαρκεί! Κρεμμώδης υφή, εμπλουτισμένο με έλαιο φυτικής προέλευσης από το φλοιό του ρυζιού, πλούσιο σε λιπαρά οξέα, Βιταμίνη Ε και φυτοστερόλες, με ενυδατική, μαλακτική και επουλωτική δράση. Με αντηλιακή προστασία SPF 15. Δεν περιέχει parabens.

 

 

Rouge velouté sans transfert – SEPHORA

m4362608_206220_la
Το πιο γνωστό και πολυσυζητημένο υγρό κραγιόν! Με πολύ μεγάλη διάρκεια, εύκολο στη χρήση, με κρεμώδη και βελούδινη υφή. Περιέχει έλαια αβοκάντο.
Σε πολλά χρώματα και με έντονο αποτέλεσμα. To πιο δημοφιλές εννοείται ότι είναι το κόκκινο, που έχει αγαπηθεί από όλον σχεδόν τον γυναικείο πληθυσμό.

Longstay Liquid Matte Lipstick kissproof – Golden Rose

5c98764d0046b8fd68eb26209f881a3b_550x

 

Nαι έφτασε η ώρα να μιλήσω για τα αγαπημένα μου liquid lipsticks!!! Πόσο αντικειμενική να είμαι!!! Είναι απλά υπέροχα!!!

Τα έχω σε πολλά χρώματα, αλλά σημειώστε: το καλύτερο σύμφωνα με την γνώμη μου, των φίλων μου και κάποιων περαστικών που με έχουν σταματήσει και με ρωτούσαν τι φοράω στα χείλη μου, είναι το Νο.06, η αλλιώς το κοραλλοκόκκινο. Μιλάμε για φοβερή επιτυχία κορίτσια! Αρέσει πολύ και στα αγόρια παρόλο που δεν τρελένονται όταν οι γυναίκες φοράνε έντονα κραγιόν, αυτό όμως εντυπωσιάζει πιστέψτε με! Είναι το Longstay Liquid Matte Lipstick kissproof, το νέο, υγρό, ματ κραγιόν που προσφέρει πλήρη κάλυψη, διαρκεί για ώρες, χωρίς αίσθηση ξηρότητας. Περιέχει Βιταμίνη Ε και λάδι αβοκάντο για να αφήνει τα χείλη απαλά, χωρίς να κολλάνε. Διατίθεται σε 12 αποχρώσεις. Paraben free, gluten free, non tested on animals.

 


(*Δεν μου ανήκουν τα πνευματικά δικαιώματα των εικόνων)

Leave a comment